Julavslutning och betyg

Jag har haft fullt upp både igår och idag så därför har det inte blivigt så mycket skriva men jag skriver nu;]
Igår(onsdag) blev det julshopping med Mamma inne i Stockholm, mysigt var det och jag hittade relativt bra julklappar måste jag nog säga. Sedan blev det en tjocktröja, ett par strumpbyxor till mig själv och ett par örhängen till min nyårsklänning. Efter Stockholm blev det bygge på mitt Cirukustält, och det blev kanon bra, sedan kom även min prins över och sov.

Idag har skoldagen varit riktigt seg eftersom jag inte gjort någonting, bara städat och kollat på alla andra när de byggt på sina pepperkakashus och så såg vi även klart på Romeo och Julia, gud vad jag gärt, haha så pinsamt.
 Tog även hem den efterlängtade klockan idag också. 
 Efter skolan blev det även en julavslutning vid fyra tiden. Kändes både roligt och tråkig att det var sista julavlsutningen på grundskolan, sista gången man får säga God Jul till sina favvorit lärare, ja ni förstår.
Julavlutningen var iallafall helt okej, lite kort men det gör inget, Betygen var nog det roligaste. Fick bättre en för väntat och det är ju alltid roligt. Fick bara två G och det är jag riktigt nöjd över, bra jobbat Elin säger jag bara !
Ikväll skulle jag även tränat men har förskräckligt ont i magen, hoppas det går över snart. 

   
Cirkustältet                        A elephant                  Julavslutningen                 Klockan  

pusspuss/ E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah vi typ satt och störtbölade !

2008-12-18 @ 23:40:50
URL: http://majaengvall.blogg.se/
Postat av: Tindra

hej kan du inte skriva vad du fick för betyg??? jag kommer inte få min än för jag går bara i 7.an så snälla skriv vad du fick för betyg!?

2008-12-19 @ 15:36:10
Postat av: Elin

Hej Tindra, Roligt att du vill veta vad jag fick för betyg, fick två G, fem MVG och rästen VG, vilken skola går du på ?

2008-12-22 @ 20:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0