Nytt försök !

Tjena bloggen !
Det var ett väldans bra tag sedan jag skrev något här men jag har varit så himla sugen på att skriva igen så nu ska jag ta och börja med det.
För er som inte vet så har jag börjat på gymnasie nu, St Martin: Frisör. Det känns så himla kul att äntligen få börja med något som motiverar än till att fortsätta arbeta. Dessvärre har jag tyvärr inte riktigt hittat någon såndär "bättrevän" i klassen men det kommer nog så småning om, hoppas jag. Det som är lite tråkit är väl att det redan har blivit grupperingar och man har inte riktigt fått chansen att lära känna alla än, knappt pratat med vissa men jag ska träffa alla 30 tjejer/ 2 killar i tre år nu så chansen till att lära känna någon av dom är nog stor, eller vad tror ni?
Jag tänkte inte skriva så himla mycket mer nu för det är så himla tråkit att läsa någon som har skrivit attans många rader.
Vi ses imorgon alla, ha det så bra! Jag ska försöka hålla mig vaken till "Lipstick jungel" men vi får se hur det går medtanke på hur trött jag är.




Pusspuss/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0