Äntligen sommarlov

Dåligt väder har det verkligen varit den här veckan så nu hoppas jag på en helg med bättre väder. Dessutom är det slut jobbat nu, hela fyra veckor av mitt sommarlov har spänderats på ett smuttsigt,varmt och tröttsamt lager men allt var värlt pengarna som småning rullar in. Nu är det två veckors ledigt innan vi drar till Thailand, även om jag bara längtar tills resan så vill jag ändå inte åka dit vill häldre åka till grekland där det är sol om dagarna och inte regnperiod men men jag är ändå väldigt tacksam över att jag får bort från sverige.


pusspuss/E


Kommentarer
Postat av: Maja

Elin vi måste ses något innan du åker! :)

2009-07-11 @ 17:19:41
URL: http://linapinafina.blogg.se/you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0