GrönaLund

Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men jag åkte nämligen till GrönaLund med några tjejer från klassen. Super kul, trevligt och sjúkt mycket skratt blev det och dunder mycket folk, nästan jobbigt faktiskt, höll på att bli ihjälklämd typ men det är sånt man får ta när alla Håkanfans är på G. 
Tack iallafall tjejer :]

Idag skulle jag egentligen spelat match men eftersom en stark förkylning satt sig i näsan och halsen känns sådär var det nog bäst att jag tackade nej. Är så grymt besviken att jag skulle bli sjuk nu för jag vill så gärna spela. OH säger jag bara men jag hoppas att ni vinner tjejer!















Pusspuss/ E


Kommentarer
Postat av: Annaa'

OJJJ vad vackra bilder, haha x)

2009-11-16 @ 19:15:56
URL: http://interfaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0