minigolf

Idag har jag gått min absolut längsta dag, slutade kl 4. Super sent !
Vi fick iallafall lära oss att tvätta hår idag och det var lite spännande plus läskigt, man vill ju inte direkt spruta vatten i ögon/ öron på den så kallade " kunden " . Vi fick även göra diagnostiskaprov i matte och engelska och fysjutton vad dåligt det gick för mig. Men men jag har ju faktiskt haft sommarlov ett tag så man glömmer ju bort vissa grejer. 
För övrigt så ska jag snart iväg och spela minigolf med fotbolls laget, lite mysigt sådär tycker jag faktiskt. Imorgon spelar vi även match mot Sigtuna men jag vet inte riktigt om jag kommer vara delaktig pga min höft men vill sågärna. Smärtan kan man nog tränga bort ett tag, eller vad tror ni? :] 

                     


pusspuss/ E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0