Sjukling

Ojoj, vad man kan lova mycket och göra så lite.
Förlåt för så himla trist uppdatering men är tyvärr sjuk så några dagar utan bloggning får ni stå ut med. Jag menar vem orkar egentligen sitta framför en dator när man är helt utslagen och helast av allt bara vill sova?

Det är så himla trist att bara ligga hemma, vill gå till skolan och jobba häcken av mig, vem fan vill missa skoldagar när man precis börjat på en ny skola? Det hade aboslut inte gjort något om jag gick kvar på gamla futurum men ah ! Jag hoppas på tillfrisknad tills på onsdag iallafall, helst imorgon men det kan jag bara glömma.

Pusspuss/ E

Kommentarer
Postat av: Viktoria

krya på dig!! <3

2009-09-08 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0